Skip to main content

Golden Rose HD kolekcija

Golden Rose je lansirao novu HD kolekciju koja se sastoji od tečnog pudera, kamenog pudera i korektora. Ovi proizvodi ne sadrže paraben, imaju SPF 15 i odlični su za fotografisanje i snimanje.


HD tečni puder



Puder dolazi u veoma lepom pakovanju od 30 ml. Ima 16 nijansi. Moja je 113 warm sand.

Dosta je tečan i lako se razmazuje. Možete da ga nanosite četkom, ali smatram da je nanošenje sunđerom bolje, posebno ukoliko imate suvlju kožu.


Prekrivanje je srednje i nije previše nadogradivo. Međutim, puder veoma lepo ujednači kožu i ten zaista odlično izgleda na fotografijama.

Ima polumat finiš i kao takav odgovara svim tipovima kože. Ne bih ga preporučila za ekstremno masnu ili suvu. Ume da se uhvati za neki suvlji deo ukoliko vam se koža peruta (zato je dobro da često radite piling), ali neće vam "otkrivati" suve delove za koje niste ni znali da postoje. Naime, dešava mi se da nanesem neki puder i shvatim da mi je nos suv a da to nisam pre nanošenja ni primetila.

Savet: Ukoliko vam koža nakon pudera, bronzera, rumenila izgleda suvlje nego što vam se dopada, problem ćete rešiti nekim fiksatorom kao što je npr. Llums. On će stopiti sve proizvode koje ste naneli i dati licu svežinu.



Iako ima polumat finiš, tačnije daje licu prirodan izgled, ne prosija tako brzo. Sigurno ćete biti mirni nekoliko sati (imam normalnu T zonu, prosijam sa ovim puderom tek nakon 8 sati i to ne previše). S tim u vezi, što se mene tiče, prošao je test izdržljivosti i to na veoma visokim temperaturama. Takođe, vrlo malo se skine u toku dana i ne menja teksturu. Sa njim sam sigurna da će mi ten lepo izgledati i da će šminka biti na licu sve dok je ne skinem. 

Veoma me zanima kako će se ponašati na koži tokom hladnijeg period, ali je za ovo toplo vreme sasvim dobar.


Nema poseban miris i ne iritira mi kožu.

Njegova preporučena cena je 773 dinara.

HD korektor



Sigurno je bio najzanimljiviji proizvod za isprobavanje, prvenstveno zbog svog pakovanja i načina apliciranja. Naime korektor radi po principu hemijskih olovaka. Pritiskanjem mehanizma izlazi proizvod, a na lice ga nanosite sunđerčićem. Ne mogu da kažem da mi je ovo najdraža stvar na svetu, ali mi i ne smeta previše.

Sunđer je ipak malo tvrd i nije prijatan kao kod Maybelline korektora. Njime ne možete da utapkavate korektor već samo da ga nanesete. Međutim, ipak mi se dopada što ne izlazi previše proizvoda.


Ovaj korektor definitivno nije za osobe koje imaju suv predeo oko očiju. Takođe bih preporučila da ga utapkavate vlažnim blenderom. Ume da istakne borice i da napravi i po neku novu. Međutim, nije previše pigmentovan i jak tako da, bar na mom licu, ne izgleda loše.

Ima neku laganiju formulu a opet solidno prekrivanje. Važno je samo da izaberete odgovarajuću nijansu (moj je u nijansi 07).


Nakon setovanja neće se pomerati u toku dana.

Preporučena cena je 548 dinara.

HD puder u kamenu



Puder dolazi u četiri nijanse. Moja je 201 translucent white.

U pitanju je proizvod koji daje blur efekat, a istovremeno omogućava koži da diše. S obzirom na to da nije potpuno mat nego ima flawless završnicu neće vam pružiti zacementiran izgled.


On je meni odličan da setujem korektor i T zonu koja se zamasti u toku dana.

Na licu ipak ostavlja blago belu boju te je odličan za posvetljivanje. Savetujem vam da ga nanosite rastresitom četkicom.


U prvom momentu, kada ga nanesete, dobićete mat izgled, ali već nakon određenog vremena koža će izgledati dosta prirodnije.

Preporučena cena je 618 dinara.


Kako vam se dopadaju ovi proizvodi? Da li već koristite HD kolekciju?






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark