Skip to main content

Proizvodi koji se svima sviđaju, a MENE SU RAZOČARALI

Kao neko ko već godinama ima blog i piše o kozmetičkim proizvodima, ali isto tako i voli da kupuje šminku, uvek se obradujem kada na tržište dođu novi proizvodi. Posebno sam sklona tome, priznajem, da odmah isprobam sve ono što je dobilo pozitivne recenzije. Međutim, dešava se da, vođena pozitivnim iskustvima drugih, imam velika očekivanja te da se često razočaram jer proizvod nije toliko dobar.

Naravno da se uvek vodim onim da jedan proizvod ne može svakom da odgovara i da će iskustva biti drugačija ali, kada gotovo ne možete da pronađete negativne utiske, nekako očekujete da će on i vama da odgovara.

U ovom postu pročitaćete moje mišljenje o nekoliko proizvoda koje svi veoma hvale, a koji meni ni malo ne odgovaraju. Da budem iskrena, za neke se pitam kako je moguće da bilo kome odgovaraju i da li ste vi pobogu, ljudi, probali ikada nešto bolje.



Max factor je pre određenog vremena izbacio novi puder Healthy skin harmony koji je odmah dobio pozitivne ocene. Devojke su ga toliko hvalile da ja nisam mogla da izdržim a da ga ne probam.

Prilikom prvog isprobavanja i početnog korišćenja, nisam bila mnogo razočarana. Jednostavno mi je bio solidan ali daleko od toga da sam sa drugima delila oduševljenje. Odmah mi se nije dopalo što ističe svaki suvi deo na licu, čak i one delove za koje niste ni znali da postoje. Takođe vrlo brzo prosija, skida se sa nosa a kasnije i sa celog lica. (Detaljniju recenziju potražite ovde.)



Kako je prolazilo vreme, ovaj puder mi se sve manje dopadao. Svaki put kada ga ponovo nanesem, ozbiljno se iznerviram jer on užasno izgleda na licu. Imam osećaj kao da se tekstura promenila. Nekako mi je lošiji nego na početku.
Toliko ističe suve delove, toliko se vidi da imate puder da to stvarno loše izgleda, a pri tom on nije suv niti težak na licu. Veoma čudna tekstura. Ne sarađuje lepo ni sa četkom ni sa sunđerom. 
Inače sam koristila nekoliko pudera ovog brenda i mnogi su mi se dopadali. Ovaj je za mene definitivno promašaj.

Llums True skin puder odmah je privukao pažnju zbog svoje cene od 600 dinara (na sniženju oko 400). Takođe, s obzirom na to da je u pitanju i prvi puder tog brenda, svi su želeli da ga probaju. Vrlo brzo nakon što je izašao u prodaju, dobio je pozitivne recenzije. I danas ga mnoge devojke stavljaju u favorite.



Ja ga ne volim iz sledećih razloga:

- izuzetno je primetan na licu
- ističe pore
- uvlači se u sve moguće bore i fine linije
- izgleda vrlo loše na licu u toku dana
- prosijava i nekako imam osećaj da ga koža ne upije potpuno
- izaziva iritacije i pojavu bubuljica

Detaljniju recenziju pročitajte ovde.

Još jedan omiljen i planetarno popularan proizvod upravo je Maybelline korektor Eraser eye.

Naravno da ja, kao neko ko ima izraženije podočnjake, ne treba da kupujem one korektore kojima je funkcija da samo posvetle i osveže predeo ispod oka, tačnije one koji imaju tu slabiju prekrivnu moć. Uglavnom takve i ne isprobavam ili jednostavno ne kritikujem. Međutim, ukoliko proizvod obećava prekrivanje podočnjaka i upravo zbog toga ga svih hvale, ja zaista moram da ga probam i dam svoje mišljenje.



Ovaj Maybelline korektor je veoma hvaljen kao proizvod koji odlično prekriva, koji ima savršenu teksturu i dobar je i za zreliju kožu.

Međutim, on je, prema mom mišljenju, više posvetljivač jer je njegova prekrivna moć prilično slaba. Nema tog čudotvornog prekrivanja o kome svi pričaju. S druge strane, ni tekstura nije savršena. Uvući će se u borice što ne bi trebalo da radi ali, moram da priznam, lepo se blenda i stapa sa puderom. Takođe, neverovatno se brzo troši. (Detaljnije ovde.)

Revolution korektor, koji se nedavno pojavio, takođe je dobio pozitivne komentare i koliko vidim mnoge devojke ga obožavaju. Njega su čak uporedili i sa Tarte korektorom koji je jedan od najpopularnijih.



Meni se ne dopada iz nekoliko razloga:

- dosta je suv i zaista nije za suvlju kožu

- pošto je suv ume da se uvuče u borice, a meni se "pomera" čak i nakon setovanja

- prekrivanje je srednje i za moje potrebe nedovoljno. Ako uzmemo u obzir njegovu teksturu i odličnu pigmentaciju, prekrivanje bi moralo da bude daleko bolje.

Ja ga mešam sa drugim korektorima kako bih ga potrošila, a najčešće ga koristim kao bazu za senke. (Recenzija)



Sephora piling za usne takođe je proizvod koji me je razočarao. Oni koji me prate na Instagramu mogli su da pročitaju zbog čega mi se ovaj piling više ne dopada.

Iako sam prvo napisala veoma pozitivnu recenziju (pročitaj ovde), jer je stvarno dobro pilingovao usne, nakon što sam potrošila skoro pola proizvoda, piling efekat se izgubio. Sada je ostao samo balzam koji sam nije toliko hranljiv i delotvoran.



U suštini, ovo mogu da posmatram kao bačen novac jer, ono što sam platila, imala sam samo za nekoliko korišćenja.

Inače, u pitanju je proizvod koji je često rasprodat, što znači da je veoma popularan.

Da li koristite ove proizvode? Kakvi su vaši utisci?



















Comments

  1. Isprobala sam oba korektora :) Age rewind sam ranije imala u Light nijansi i nisam bila oduševljena. Skoro sam uzela Brightener kad se pojavio kod nas i on mi je odličan za svaki dan, imam suvu kožu ispod očiju i jako mi prija. Ima tu neku rozikastu losos nijansu i lepo posvetli i osveži. Prekrivanje nije potpuno, ali to ni ne tražim za svaki dan. Takvo prekrivanje sam očekivala od MUR korektora, ali slažem se da je daleko od toga. Jeste kremast, na meni pristojno postojan, ali se uvlači u borice više od Age rewinda. Zasad su po mom ukusu najviše WnW Photo phocus korektor i Maybelline Fit me, plus imaju dovoljno svetle nijanse za mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'n'w imam i nisam posebno oduševljena a Fit me baš volim. :)

      Delete
  2. Age rewind mi je odličan, imam suvu kožu i bore oko očiju, prikladne mojim nežnim godinama (45+). E, sad, ja ne moram mnogo da stavljam bilo čega, imam čist ten, blage podočnjake, i meni je pokrivnost dobra. Kao i True skin pudera, trenutno imam Max factor sa serumom i Vichy idealia, i True skin sam kupila prošlog leta, račinajući da ću ga korustiti dok sam preplanula, ali sam ga izvukla pre nekoliko dana i sve se mislim kako je bolji od ova dva, bitno skuplja. Uradi, u tankom sloju, ono što mi treba: izjednači ten i bude podloga za bronzer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam ga na razne načine i sa raznim makeup alatom. Prosto mi ne odgovara. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark