Skip to main content

MAYBELLINE SuperStay 24h tečni puder


Čini mi se da nijedan puder nije bio toliko popularan u poslednje vreme kao Maybelline SuperStay. S obzirom na to da obećava punu pokrivenost, a da je veoma povoljan, nije ni čudo što su skoro sve devojke odlučile da ga probaju. Kako ovaj puder imam u starom pakovanju, želela sam da proverim da li su mu promenili teksturu.




Međutim, čitajući stari post i utiske (pogledaj ovde) shvatila sam da je tekstura malo promenjena.

Negde mi se čini da je gustina ostala ista. Nekako nije mnogo tečan ali ni previše gust. Lepo se nanosi i raspoređuje i četkom i sunđerom mada, kad je reč o takvoj teksturi, ja više volim sunđer.



Ima odličnu pokrivnu moć. Iz dva sloja prekriva gotovo sve. Međutim, uprkos tome, ovaj puder nije previše težak na licu. Meni se dopada što nije toliko primetno da imate puder i što se ne hvata mnogo za suve delove. Ipak, smatram da je ovaj puder pogodniji kada nosite jaču šminku. Za dnevnu varijantu, ja volim laganije podloge.

Takođe, ovaj puder ne ističe pore i minimalno se uvlači u nazolabijalne bore kao i one na čelu. S tim u vezi vrlo je sličan staroj formuli.




Veoma brzo nakon nanošenja on postaje mat i sam se setuje, što mi se dopada. Međutim, nakon određenog vremena, čak i kada setujem lice, malo prosija na T zoni (imajte u vidu da ja imam suvu kožu). Tu se razlikuje sa starom formulom. Naime, stari puder me je oduševljavao baš zbog toga što ne prosija u toku dana.




Baš zbog toga što je dugotrajan, ovaj puder je odličan kada imate neke specijalne prilike ili morate da budete van kuće tokom celog dana. Nekako sam sam njih sigurna da će mi šminka stajati dok god je ne skinem. (Ukoliko imate problem sa prosijavanjem, preporučujem vam da koristite papiriće za uklanjanje viška sebuma i matiranje koje možete da pronađete u drogerijama.)

Nije parfimisan što znači da neće iritirati osetljivu kožu.



Ovo je jedan od retkih puder koje bih mogla da preporučim svim tipovima kože, uz obavezno matiranje masne. S obzirom na tu karakteristiku, pokrivnu moć kao i vrlo pristupačnu cenu (oko 900 dinara, na sniženju oko 600), ovaj proizvod svakako zaslužuje visoku ocenu.

Kakvi su vaši utisci?

Pratite novosti i na Instagramu!











Comments

  1. Meni je sjajan. Inace, nosim ga svakodnevno i nije mi tezak niti se vidi "na kilometar" da imam puder. Tako mi daje lepu zavrsnicu i ne prosijava mnogo i ako imam bas masnu kozu (setujem ga obavezno). Ako ga nosim duze, moram upiti visak masnoce i ponovo se setovati ali ja ovo moram da uradim i kad se sminkam kod prof. sminkera koji koriste mnogo skuplje i kvalitetnije pudere. Jedini problem mi je bio izbor nijansi. Ja sam bas svetla i mislim da za nas dosta los izbor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saglasna sam za nijanse, pogotovo što oksidiraju.

      Delete
  2. Gledala sam ga na sniženju u Liliju ali ga nisam kupila. :( Mislila sam da je za suvu kožu i da ću da se prosijam sa njim. Posle toga sam čitala baš dosta pozitivnih komentara. Pri sledećoj poseti drogeriji, moram da ga pazarim ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može i za suvu samo malo bolja hidratacija.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark