Skip to main content

MAX FACTOR - Healthy skin harmony tečni puder


Kada je izašao u prodaju, ovaj puder dobio je veliki broj veoma pozitivnih recenzija domaćih blogerki i jutjuberki. Gotovo nije bilo devojke koja ga nije hvalila, te sam i ja poželela da ga i sama isprobam. Max factor proizvode volim i koristim već godinama, posebno sam zadovoljna kremastim puderom Miracle touch. Tečni mi se do sada nisu posebno dopali jer smatram da nisu namenjeni mojoj koži koja je uglavnom suva i osetljiva. Međutim, poverovala sam da bi novi puder mogao da mi se dopadne.



On dolazi u vrlo lepom pakovanju, u staklenoj ambalaži od 30 ml. Pumpica može da se "zaključa" što je odlično s obzirom na to da se sam poklopac vrlo lako otvara.

Proizvođač tvrdi da je bolje da na svojoj koži imate ovaj puder nego da budete nenašminkani. Međutim obećava i sledeće:

1. Hidrataciju koja traje 24 časa, SPF 20 koji štiti kožu od sunčevih zraka.

Kada je reč o hidrataciji, moram da priznam da nisam primetila da mi je koža značajno hidrirana, međutim nema ni efekta isušivanja što je zaista plus posebno ukoliko imate osetljivu i suvlju kožu.



2. Puder pruža polumat rezultat i besprekoran i svež izgled tokom celog dana.

Saglasna sam da je u pitanju polumat efekat. Lepo ujednači ten, ali mojoj koži ne pruža svež izgled. Njegova tekstura je dosta suva i ukoliko imate izraženo suv ten, ovo nije proizvod za vas. Istaći će svaki suv deo, čak i onaj koji niste ni znale da imate. Posebno nos i oko nosa, na čelu i obrazima. Nije baš dobar izbor za ovaj zimski period.

3. Kontroliše sjaj

Nisam sigurna koliko je ovo tačno. Čak i nakon setovanja, nos će vrlo brzo da prosija, mada mi se to ne dešava sa drugim podlogama, i puder će nestati sa tog dela lica. S tim u vezi nisam sigurna kako bi se ponašao da masnoj koži. Na drugim delovima lica nije mi prosijao. Takođe, tokom dana ne promeni teksturu, odnosno bude potpuno isti kao i kada ste ga naneli. 




4. Puder je lagan i ima srednju do visoku moć pokrivanja

Ne smatram da je lagan. Srednje je gustine i ne nanosi se previše lako. Ja moram dobro da ga izblendam. Najbolje mi se pokazala četka Blush 32. Ne mogu da kažem da mi je posebno težak na licu ali imam onaj osećaj da ga koža ne upije potpuno. To nikako nije dobra vest za one koji vole da pipaju svoje lice u toku dana jer će vrlo lako da ga skinu sa određenih delova. To znači i da hoće da se preslika i na garderobu. (Znate ono- vi nekog zagrlite, a njemu na ramenu ostane vaše lice. :))) Šalu na stranu, ne smete zaboraviti da ga imate na licu jer i pored fiksiranja, sklon je tome da se skida. 

Da li je potrebno da napomenem da se ne setuje sam? Nanesem njega, kompletno našminkam oči a on je i dalje blago lepljiv i zahteva da nanesete puder u prahu ili kamenu.

Kada je reč o pokrivnoj moći, mogu da potvrdim da jeste srednja do potpuna. U dva sloja imaćete baš dobro prekrivanje. Meni je jedan sloj sasvim dovoljan. Dozvoljava nadograđivanje i dobro se kombinuje sa korektorima.




Ima jači miris što možda nije dobra vest za one sa osetljivom kožom, međutim meni nije nijednom iziritirao lice, niti sam osetila da mi ne prija. Primetila sam da su mi se pojavile neke sitne bubuljice na pojedinim mestima, ali nisam sigurna da su u vezi sa ovim puderom. Ako imate sličan problem, pišite mi u komentarima.

Ono što devojke ističu kao manu jesu nijanse. Naime, kod nas postoji samo pet nijansi od kojih su sve ili žute ili vuku na narandžasto. Ja sam uzela crystal beige 33 koja je najsvetlija ali neće zadovoljiti potrebe žena izrazito svetle puti. Meni ova nijansa savršeno odgovara. Iskreno, dugo nisam našla nijansa da se tako dobro uklapa sa mojim tenom. Nisam primetila da posebno oksidira.

Cena ovog pudera je 1900 dinara. Ja sam ga na sniženju platila 1300, a mogli ste da ga pronađete i za oko 1000 dinara.

Da li ste probale ovaj puder? Kakvi su vaši utisci?






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark