Skip to main content

MULTIACTIV tretmani za negu lica u 3 koraka


Prateći svetske trendove, brend Multiactiv izbacio je nove sheet maske za lice. Tačnije, u pitanju je tretman koji se sastoji od tri koraka, što ove maske svakako čini jedinstvenim na tržištu.

Dakle, dobijate tri proizvoda u jednom: aktivni serum, masku i noćnu kremu.

Tri vrste tretmana nalaze se u ponudi, a oni mogu da vam pruže hidrataciju, regeneraciju i lifting. Ja sam isprobala dva tretmana.


Na koji način se koriste?

Prvo na očišćenu kožu nanesete serum. On je vrlo hidratantan. Tektura mu je sličnija laganoj kremi nego serumima koje sam ja imala priliku da probam. Vrlo je prijatan na koži. Lepo se razmazuje. U pakovanju dobijate i više proizvoda nego što vam je potrebno.


Nakon seruma stavlja se maska. Pre nego što je stavim na lice, sačekam da koža malo upije serum. Maska je veoma natopljena, te vam aplikaciju preporučujem u kupatilu. Ona se drži na licu 20-30 minuta. Za to vreme možete da se opustite čitajući knjigu ili gledajući televiziju. Bolje bi bilo da ste u poluležećem položaju kako maska ne bi spadala. Kao i sve sheet maske, vrlo je prijatna i zaista osveži lice.

Nakon što uklonite masku, potrebno je umasirati ostatak proizvoda na lice, a zatim naneti noćnu kremu. Kao i kod seruma, u pakovanju se nalazi veća količina proizvoda. Krema je gušća od seruma, ali isto hidratantna i lepo se nanosi. Dok se ne upije, prilično je lepljiva na licu.


Potrebno je određeno vreme da se svi proizvodi lepo upiju u kožu, te vam ovakav tretman predlažem u večernjim satima pred spavanje ili ukoliko tokom dana ne planirate izlazak iz kuće.

Miris sva tri proizvoda veoma mi se dopada kod oba tretmana. Za nijansu mi se više sviđaju mirisi kod ljubičastog lifting tretmana. Iako su sva tri proizvoda parfimirana, nisu mi izazvala nikakve iritacije na koži.

Exclusive tretman sa filtratom puževe sluzi pruža regeneraciju. Delotvoran je kod zatezanja kože i u borbi protiv vidljivih znakova starenja. Puževa sluz stimuliše regeneraciju čime smanjuje i ublažava nepravilnosti, poput tragova od akni, ožiljaka, pigmentacijskih mrlja i bora.


Moram da priznam da mi je lice ujutru izgledalo veoma sveže, zategnuto, a ten ujednačen. Zaista sam primetila razliku, što me je iznenadilo. Ova maska je odličan izbor ukoliko vam treba instant odmorna i blistava koža. Međutim, ipak mi je falila malo jača hidratacija.

Anti age tretman sa efektom zatezanja reoblikuje opuštene konture lica i čini kožu elastičnom, zategnutom i mlađom. Zahvaljujući kolagenu iz mora i biljnim ekstraktima, ublažava fine linije i bore, hrani suvu kožu i vraća joj tonus, elastičnost i sjaj.


Zaista sam primetila da su mi bore oko usana značajno ublažene. Koža je potpuno umirena, bez crvenila. Takođe, lice mi je ujutru delovalo odmornije i sveže, a koža zategnuta. 

Smatram da su ovi tretmani odlični ukoliko želite instant rezultate jer ja zaista primetim razliku nakon njihovog korišćenja. Takođe, ukoliko volite da sebi priuštite spa tretman kod kuće, ove maske će biti dobar izbor. 

S obzirom na to da se odjednom koriste tri različita proizvoda, što moju osetljivu kožu pomalo opterećuje, ja bih ovakvu masku koristila jednom nedeljno, ili pred neki važniji događaj. 

Da li je pomoću njih moguće postići neke značajnije rezultate, nisam sigurna. Da bih vam dala takav odgovor, morala bih ove tretmane da koristim redovno tokom određenog perioda.

Tretmane možete pronaći u Lilly drogerijama.

Da li volite sheet maske? Kako vam se čine ovi tretmani?






Comments

  1. Cesljam ti sad malo blog,i zaista ima divnih stvari ovde kod tebe. Jos uvek nisam koristila ove maske ali jesam M Beauty koje su isto iz Koreje kao i ove i zaista sam bila odusevljena sa njima. Odlicna hidratacija i nega preporucujem ti ih,a ove cu prvom prilikom probati pogotovo ovu nandzarastu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo. Moraću da probam te maske. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark