Skip to main content

ELIXIR Flawless mat tečni puder


Elixir je grčki brend koji je u Srbiji dostupan zahvaljujući uvozniku Kozmetikaiparfemi.rs. Nakon odličnog iskustva sa tečnim karminima ovog brenda, želela sam da probam i tečni puder i svoje utiske podelim sa vama.

Ovaj mat puder ima silikonsku formulu koja omogućava lakše nanošenje pudera i ne ostavlja fleke. Ne sadrži ulja što je dobra vest za sve one sa masnom kožom.


Proizvođač obećava hidrataciju a ja mogu da potvrdim i da čini kožu mekom na dodir.

Ima taj prirodni mat finiš. Dakle, koža vam izgleda zdravo i sveže, a opet matira one delove koji ne želimo da prosijaju u toku dana. 

Ima srednju pokrivnu moć, koja može da se nadograđuje. Vrlo dobro mi prekrije crvenilo, što mi se veoma dopalo. 


Tekstura je lagana, lepo se razmazuje i lako nanosi. Dobro mi se pokazala aplikacija i četkom i sunđerom.

Vrlo malo se hvata za suve delove, ne uvlači se preterano u borice i ne neglašava pore. Koža izgleda ujednačeno i mogu da kažem da se sasvim lepo stopi sa tenom. Međutim, ne bih ga preporučila osobama sa izraženo suvom kožom.

Koža ga brzo upije i nekako se sam setuje. Ja samo dodatno stavim pudera u prahu na T zonu.

S obzirom na to da je negde prilično sličan Lumsovom novom puderu, o kome sam već pisala, bar kada je reč o efektu koji obećavaju, kratko ću vam ih uporediti.

Elixir puder ima laganiju tekturu i tečniji je od Llums-a. Više je mat. Bolje se stopi sa kožom te deluje prirodnije. Ima bolje prekrivanje i moć nadograđivanja. Duže drži kožu da ne prosija. Brže se nanosi. 
Cena su im slične, s tim što je Elixir 595 dinara, tačnije nekoliko dinara skuplji. 


Ono u čemu sam ja pogrešila jeste nijansa. Izbrala sam 365 koja ima baš izražen roze podton što mi nimalo ne odgovara, te nažalost ne mogu da ga nosim. Tek kasnije sam videla svočeve i shvatila da se ostale nijanse više žutog podtona i verujem da ću uzeti neku od njih.

Puder možete naručiti ovde, kao i videti sve nijanse.

Kako vam se čini ovaj puder? Da li ste ga već probale?

Pratite novosti i na Instagramu!






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark