Skip to main content

INGRID Ideal Lumi Nude tečni puder



Ukoliko imate suvu i osetljivu kožu, a pri tom ne volite da previše "sijate", onda vam je prilično teško da pronađete puder koji će vam potpuno odgovarati. 

Drogerije vam ne nude mnogo izbora. Međutim, danas ću vam predstaviti Ingrid puder koji bi, verujem, mogao da vam se dopadne.

Naime, ovaj puder obećava svežinu, blistavost, hidriranje, ali i postojanost, a da li to i ispunjava, saznaćete u daljem tekstu.



Puder je srednje gustine, lako se razmazuje i raspoređuje po licu. U sebi ima sitne čestice koje koži daju blistav izgled i taj strobing efekat koji je suvoj koži zaista potreban.


Nakon nanošenja koža izgleda zdravo i ujednačeno. A posebno mi se dopada što ne ističe suve delove.



Prekrivenost je srednja, međutim nije mnogo nadogradiv, nažalost. Kada mi je prilično izraženo crvenilo ne može potpuno da ga prekrije, pa moram da koristim i korektor na problematičnim mestima. Međutim, odlično se meša sa drugim puderima.



Takođe mi se dopada što postaje mat kada se upije, ali zdravo mat tako da koža ne gubi zdrav/blistav izgled. Tek nakon nekoliko sati ume da prosija na T zoni, ali ništa alarmantno. Nisam ga testirala bez pudera za fiksiranje koji uvek nanosim.

Ne iritira mi kožu i nema poseban miris. Ima SPF 10 što je poželjno kada su puderi i kreme u pitanju.



Njegova cena je 755 dinara i možete ga poručiti na sajtu kozmetikaiprafemiMožete da birate između pet nijansi. Moja je 203 golden koja mi je trenutno malo i pretamna.

Da li ste probale ovaj puder? Koristite li Ingrid kozmetiku?

*pr proizvod




Comments

  1. Ovaj puder nisam probala, jer nisam sigurna da bi se dobro slagao sa mojom masnom kožom :)
    Baš sam ovih dana poručila nove Ingrid mat tečne ruževe i jedva čekam da mi stignu! :)
    Inače, od Ingrida koristim prajmere i hajlajter (na ambalaži je navedeno da je u pitanju puder) i zadovoljna sam. Hajlajterom sam oduševljena, suptilan je i bez šljokica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala te tečne ruževe niti hajlajter, ali sam ovim proizvodima koje koristim sasvim zadovoljna. :)

      Delete
  2. Ja imam normalnu kozu i masniju (ne puno mansu T zonu) i ovaj puder mi savrseno odgovara, koristim ga uz smoothing&mattifyiing bazu i izdrzi dosta dugo d ane prosija. A i kad aprosija popravim ga puderom u kamenu. Ne postoji puder koji ne prosija pre ili kansije! Mene pvaj puder podseca na revlonov photoready sa tim sitnim sjajnim cesticama u sebi! Najbolji tecni puder od Ingrid !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ću ga uporediti sa Revlonovim. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FARMASI BB krema- proizvod koji morate da probate!

Već duže vreme ne koristim bb kreme jer imaju prilično lagano prekrivanje koje mi je nedovoljno, međutim Farmasi bb krema me je potpuno oduševila.
Ne znajući gotovo ništa o ovom brendu nisam zaista mnogo očekivala od ove kreme, ali sam bila i više nego zadovoljna kada sam je prvi put nanela.
Farmasi bb krema sadrži ulje makadamije koje celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodan sjaj. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Čak prekriva i dlačice.

Ova krema ima prilično laganu teksturu ali iznenađujuće dobro prekrivanje što nije karakteristično za bb kreme. Čak je bolja i od nekih pudera koje imam u svojoj make-up kolekciji. Zaista će dobro prekriti određene nepravilnosti. Međutim kod veoma izraženog crvenila potrebno mi je dodatno prekrivanje korektorom.
Nadogradiva je što je takođe odlično. Ne čini da koža izgleda kejki, nekako se potpuno stopi sa tenom.

Či…

SVE POPULARNIJA FEJK ŠMINKA! Poznate ličnosti reklamiraju kineske kopije

Zašto je fejk, kineska šminka, i pored odlične ponude veoma pristupačne i dobre kozmetike u drogerijama i parfimerijama, postala toliko popularna?
Ovu temu pokrenula sam pre nekoliko dana na Instagramu šokirana brojem poznatih ličnosti koje vrlo rado promovišu fejk šminku kao i količinom Instagram i Fejsbuk stranica kojih je svakim danom sve više, a koje prodaju pomenute proizvode.

Zašto sam osudila poznate ličnosti? 

Samopotamnjivanje- proizvodi DM drogerie

Poznato je koliko su žene, ali i muškarci ludi za preplanulim tenom i da je on uvek u trendu. S obzirom na to da je sunce iz godine u godinu sve opasnije, te se preterano izlaganje sučevim zracima ne preporučuje, a o opasnosti solarijuma ni ne treba da pišem, mnogi pribegavaju upotrebi raznih krema za samopotamnjivanje.
Iako boja tena prilikom sunčanja i ona koju dobijate koristeći ove kreme ne može da se poredi, ipak je samopotamnjivanje pametnije rešenje. Tamnjenje se postiže tako što DHA (dihidroksiaceton), supstanca proizvedena u laboratoriji koju stvara naš organizam kada se izlaže suncu, reaguje sa aminokiselinama karotena u epidermu. Kreme deluju samo na gornje slojeve epiderma, a to je osnovna razlika između njih i solarijuma.
Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. Na našem tržištu ima mnogo proizvođača koji u svojoj ponudi imaju samopotamnjivače. Ja ću u ovom postu predstaviti one koje proizvodi dm.