Skip to main content

EUCERIN dnevna krema protiv crvenila




Eucerin je pre više od godinu dana promovisao svoje kreme koje su namenjene veoma osetljivoj koži, što je mene, kao nekog ko se bori sa takvom kožom, posebno obradovalo.


Kada kažem borba zaista mislim tako. Osetljiva koža zahteva posebnu negu i održavanje, a s druge strane morate voditi računa i šta unosite u svoj organizam.

Zašto su ove kreme odlične za takvu kožu? Baš zato što ne sadrže sastojke koji bi na bilo koji način iritirali osetljivo lice. Dakle, one nemaju parabene, parafine, konzervanse, alkohol, parfeme, boje, niti emulgatore.





Koristila sam Ultra sensitive kremu za suvu kožu koja mi je bila sasvim dobra i koju preporučujem svima. Međutim, ovaj put sam se odlučila za kremu koja uklanja crvenilo jer mi je to bio jedan od većih problema u poslednje vreme. Nju sam probala preko testera i zaista mi se veoma dopala, tako da sam i pre kupovine znala šta da očekujem.

Ova krema trenutno umiruje, dugotrajno štiti i neguje kožu. Formulacija, posebno razvijena za veoma osetljivu kožu, rozaceu ili kuperozu, kombinuje aktivne sastojke: SymSitive koji efikasno reguliše stepen osetljivosti kože delujući direktno na uzrok i Likokalkon A koji efikasno ublažava crvenilo na koži.


Rezultati:


  • Trenutno ali i dugotrajno uklanja crvenilo i smiruje kožu
  • Hidrira- koža zadržava vlažnost, imate prijatan osećaj, nema zatezanja
  • Otklanja svaku iritaciju i svrab
  • Podiže podnošljivost kože na spoljašnje uticaje i druge preparate (makeup)



Meni je koža iz nekog razloga u poslednje vreme bila veoma suva, ali nakon pola meseca korišćenja ove kreme ona se vratila u normalu. Crvenilo se i pojavi ponekad, ali suvoća apsolutno ne.

Krema na prvi pogled deluje gusto, ali se vrlo lako nanosi i nije potrebno mnogo proizvoda za celo lice. Možda je malo masnija dok se ne upije, ali sam proces upijanja veoma je brz. Nema apsolutno nikakav miris kao što sam već i navela.




Kod ove linije za veoma osetljivu kožu karakterističan je sam poklopac i otvor kroz koji prolazi krema. Napravljeni su tako da sprečavaju zagađenje da bi se formulacija zaštitila od nečistoća i oksidacije.

Njena cena je oko 2.000 dinara, što uopšte nije malo, ali sumnjam da ćete pronaći bolji proizvod za osetljivu kožu sklonu crvenilu. Uvek to ponavaljam, ali smatram da je najbitnije uložiti u dobru kremu koja potpuno odgovara vašoj koži, nego bacati novac na jeftinije proizvode koji vam neće odgovarati.

Lepa koža je imperativ, a što manje toga prekrivamo šminkom znači da smo naučile kako da pravilno negujemo našu kožu.

Da li ste probale ovu kremu? Kakvo je vaše mišljenje o Eucerinu? Imate li problema sa osetljivom kožom?






Comments

  1. Mozes li mi reci koja je krema po tebi bolja: ova ili Ultrasenssitive?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je više odgovarala ova. Tokom korišćenja koža mi je od suve postala normalna. Sve zavisi kakve probleme imaš da kožom.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark