Skip to main content

QUEEN ODELIA + kupon kod


Queen Odelia je izraelski brend čiji svi proizvodi sadrže ulje semena biljke Prickly pear. U pitanju je kaktus čije crne semenke kriju dragocena ulja koja sadrže visoku koncentraciju vitamina E i esencijalne kiseline. Reč je o najskupljem ulju na svetu.





Proizvodi su kvalitetni i imaju veoma luksuznu ambalažu, što možete da vidite i na fotografijama. Međutim, kako nisam bila u prilici da biram proizvode koje ću da testiram, a moja koža je suva i osetljiva i retko šta joj odgovara, ne znam koliko ću moći verno da vam prikažem proizvode.




Počeću od proizvoda koji bi sigurno odgovarao svima. U pitanju je KREMA ZA STOPALA.




Dolazi u pakovanju od 120 ml. Tuba je zaštićena folijom na otvoru, što je odlična stvar jer mi se poklopac, verovatno u transportu, polomio pa se zahvaljujući foliji krema nije razlila. 





Kod ove kreme prvi utisak mi je bio veoma jak miris za koji je sigurno zaslužna pačuli biljka, inače poznata po svom jakom mirisu. Ne bih mogla da kažem da mi on u potpunosti prija, međutim smatram da je kao takav odličan za stopala.





Krema je srednje gustine, lako i lepo se raspoređuje po koži i brzo se upija ostavljajući stopala mekanim i hidriranim.

Koristim je u kombinaciji sa kamenom za stopala i zaista daje odlične rezultate. 




Njena cena je 18$, te ako volite da svojim stopalima pružate luksuz kliknite OVDE i naručite kremu.


DNEVNA KREMA ZA LICE




Dnevna krema dolazi u prelepom, luksuznom pakovanju od 50 ml. 




Kada otvorite glavni poklopac, unutra se nalazi još jedan mali, beli koji ne dozvoljava da se krema izlije po glavnom poklopcu ukoliko je nosite negde sa sobom.




Krema je lagane teksture, ne ostavlja mastan trag i brzo se upija. Verujem da bi kao takva odgovarala osobama koje imaju masniju kožu. Ima veoma blag i prijatan miris.




Međutim, kao što sam rekla, meni krema nije odgovarala, jer imam osetljivo lice. Nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije, niti svrab, peckanje i sl, ali sam primetila da mi se crvenilo na licu poveća kada je nanesem. Takođe, imam osećaj kao da mi dodatno isuši kožu i nimalo ne hidrira, tako da sam shvatila da ovo nije krema za osobe sa suvom kožom ili jednostavno nije krema za mene.

Moja mama je, s druge strane, oduševljena tako da ću njoj da prepustim kremu na korišćenje, pa ću vas blagovremeno obavestiti o dejstvu jer ja ne bih smela više da je koristim.




Videla sam da su mnoge devojke pisale o ovoj kremi, tako da pročitajte kakvo je njihovo mišljenje ukoliko vas zanima još nečije iskustvo.




Cena je 52$, što smatram da nije mnogo ukoliko vam krema zaista odgovara. Uvek sam za to da se za kremu odvoji više novca jer nega lica na prvom mestu. Dnevnu kremu možete da poručite ovde.


SERUM ZA LICE




Serum za lice takođe izgleda veoma luksuzno. Dozira se kvalitetnom pumpicom iz koje, jednim pritiskom, izađe taman dovoljno proizvoda za nanošenje seruma na celo lice.





Serum je vodenasto-gelaste teksture i veoma brzo se upije nakon nanošenja, te smatram da bi bio odličan kao baza pre šminkanja osobama koje imaju problem s masnijom kožom. Takođe mi se čini i da matira.




Ja sam ga koristila na delovima na kojima imam borice kao što su čelo, delovi oko očiju i usana. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije, međutim nije namenjen mom tipu kože. Mnoge devojke su pisale i o njemu, tako da vam preporučujem da pročitate još neke recenzije.



Inače, proizvod ima veoma prijatan miris i iskreno mi je žao što on i krema nisu namenjeni mom tipu kože.

Cena seruma je 60$, a možete ga poručiti ovde.

Za čitaoce bloga obezbeđen je kupon kod opaciceva123 koji vam omogućava da kupovinom jednog proizvoda za negu lica drugi dobijete besplatno + besplatna poštarina. Možete ga iskoristiti do 15. maja.

Meni su proizvodi iz Izraela stigli za dva dana bez ikakvih problema, tako da sve preporuke što se transporta tiče.

Kako vam se čine ovi proizvodi?



Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark