Skip to main content

Max Factor Miracle Match tečni puder

Primetila sam da se u poslednje vreme kompanija Max Factor trudi da napravi puder koji će licu dati svežinu, sjaj i blistav izgled i biti namenjen suvljoj koži, međutim čini mi se da u tome ne uspeva. Kao što je Skin Luminizer trebalo da pruži taj svež izgled i da hidrira, a u stvari je puder koji je težak i koji se suši mat, tako i Miracle Match nema mnogo veze sa hidratacijom i blistavim izgledom. No, to ne znači da je loš.





Ovaj puder inače je izgledom vrlo sličan Facefinity puderu. Skoro da se ne razlikuju na polici. Bočica je staklena, poklopac je plastičan ali nekvalitetan i vrlo lako se otvara. 





Tekstura pudera je lagana što ovu podlugu čini odličnom za dnevnu varijantu. Puder je prilično tečan i lako se razmazuje po licu.





Prekrivenost je mala, ali može da se nadogradi drugim ili trećim slojem i onda dobijate srednju prekrivenost, a lice i dalje ne izgleda kao da imate mnogo pudera na njemu.





Prekriva sitne nepravilnosti, ujednačava ten i kao takav zaista je dobar za dnevnu varijantu.

Suši se mat i dugo traje na licu, ne prosija u toku dana, bar ne na mojoj T zoni, što mu je plus. Međutim, hoće da istakne suve delove i to mu ističem kao manu.






Ima neki čudno neprijatan miris, ali on ubrzo nakon nanošenja nestaje i ne iritira lice. Ja lično ne volim kada su puderi parfemisani.

Ono što je meni veoma bitno, ne izaziva mi dodatno crvenilo, što znači da ne sadrži sastojke koji bi iritirali kožu. Ali nisam ni primetila da hidrira kao što proizvođač obećava.





Rekla bih da je ovo jedan lagani puder za osobe sa normalnom ili pomalo suvom kožom koje nemaju veće nepravilnosti na licu i žele samo ujednačen ten. 

Moja nijansa je Warm almond 45 koja je svetlija, što je odlično, jer teško nalazim svetlije nijanse pudera u drogerijama.





S obzirom na to da mu je cena oko 1700 dinara, smatram da možete za manje novca kupiti mnogo bolji puder.

Ja sam imala priliku ga testiram zahvaljujući Šmizletini, kojoj se i ovom prilikom zahvaljujem. Njen post o ovom puderu pročitajte ovde.

Da li ste probale Miracle Match puder? Kakvo je vaše mišljenje?


Comments

  1. Meni je nekako i dalje najbolji njihov Color adapt. :D Al generalno volim njihve pudere jer su mi se pokazali kao najpostojaniji na mojoj masnoj T zoni. Neki jesu teži, al s obzirom da ih uglavnom koristim u večernjoj varijanti ne smeta mi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da su postojani i dobri za specijalne prilike. :)

      Delete
  2. E pa super mi je dosao ovaj post :-) Posto sam pre neki dan dobila ovaj puder za rodjendan...valjda ce mi odg posto mi je jako suva koza,ali dobro probace se! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako je jako suva, onda sumnjam da će odgovarati u potpunosti. Čekam utiske. :)

      Delete
  3. Pa na odredjenim delovima je jako suva,javljam svakako! ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark