Skip to main content

MAX FACTOR noviteti - Radiant lift tečni puder i korektor, Miracle prep prajmer i Miracle glow hajlajter

Ove jeseni vaš ten će blistati zahvaljujući Max factor novitetima. U pitanju su četiri proizvoda za lice koji će vam pružiti hidrataciju i sjaj.


MIRACLE PREP prajmer

U pitanju je prajmer koji hidrira i daje licu vrlo blagi sjaj. Verujem da će ga voleti devojke koje imaju suvlju kožu. Sadrži vitamine E, B3 i B5.


Ima teksturu koja je slična teksturi lagane kreme za lice. Međutim, kada ga utrljavam, imam osećaj da je i blago silikonski.


Malo je lepljiv dok se ne osuši. Nakon njega koža je meka i baršunasta.

Ima blag miris.

Njegova redovna cena je oko 1800 dinara, ali ga na sniženju možete pronaći za mnogo manje novca, kao i sve druge Max factor proizvode.

RADIANT LIFT tečni puder


Dolazi u staklenoj bočici na pumpicu. Već u samom pakovanju uočavate da on sadrži sitne šljokice koje na licu nisu primetne ali pružaju blistav ten.

Ono što njega čini posebnim jeste to što ima sjajnu završnicu, a dugotrajan je. Obično se od mat pudera očekuje da budu takvi, međutim i ova blistava formula traje na licu zaista dugo.


Ima odličnu prekrivenost. Nije potpuna ali može da se nadogradi. Ten izgleda ujednačeno i savršeno.

Iako je formula više namenjena suvoj koži, meni ipak istakne po neki suvi deo. Takođe, kao i svi Max factor puderi, i ovaj mi je malo teži na licu. S tim u vezi ne preterujem sa količinom.

Meni se nanošenje sunđerom pokazalo kao najbolje. 


Primetila sam da nakon osam sati lagano počinje da se skida sa kože i da "menja" teksturu. Odnosno, postaje pomalo "kejki" na delu gde su mi proširene pore. Na ostatku lica izgleda veoma dobro.

Ima vrlo lep miris. Ne iritira mi kožu.

Moj je u nijansi 50 natural koja, čini mi se, ima više roze podton. Bar tako izgleda na mojoj koži.

Cena mu je oko 2200 dinara.

RADIANT LIFT korektor

Korektor dolazi u neobičnom pakovanju koje se meni lično ne dopada. U pitanju je tubica koja mi nije praktična posebno jer korektor ne izlazi tako lako. Takođe mi se ne dopada sunđer. Mislim da je potpuno nepotreban. Ne preporučujem vam da njime nanosite korektor jer upije previše proizvoda.


Međutim, s druge strane, teksturu ovog proizvoda obožavam. Naime, on je prilično lagan i voden, a kao takav odličan je za zrelu kožu. Ja ga nanesem u većoj količini na podočnjake i pustim da se malo osuši. Dok se on suši uradim npr. obrve. Nakon toga utapkam ga blenderom i, ukoliko mi nije dovoljno prekrio, manju količinu dodatno utapkam prstom.


Kada sam ga prvi put nanela, mislila sam da neće prekriti gotovo ništa, a u stvari oduševila sam se koliko tako lagana tekstura dobro prekriva. Ne uvlači se u borice skoro uopšte. Kada ga setujem, ne pomera se u toku dana.


Moj je u nijansi 02 light koja mi savršeno odgovara.

Njegova cena je oko 1000 dinara.

MIRACLE GLOW hajlajter

U pitanju je proizvod koji ćete obožavati. Može da se koristi na nekoliko načina. 


Ako ga nanosite kao prajmer, pružićete koži dodatni sjaj. Ukoliko ga mešate sa puderom, vaš ten delovaće sveže. Takođe, možete da ga nanosite kao svaki hajlajter na one delove lica koje želite da naglasite. Tečni hajlajteri su odlični i kao baza za praškaste. Na taj način povećava im se intezitet.


Ima biserni sjaj koji bi verujem odgovarao skoro svakom tenu.


Osim divnog i suptilnog sjaja, meni se veoma dopao i miris ovog proizvoda.

Cena mu je oko 1200 dinara.


Kako vam se čine noviteti? Da li ste ih probali?
















Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark