Skip to main content

Ulje za čišćenje lica

Ulje za čišćenje lica pravo mi je otkriće godine. Moram da priznam da ne postoji proizvod koji može lakše i efikasnije da ukloni šminku, nečistoće i SPF. Takođe, čini mi se da je najbolji izbor i kada pričamo o osetljivoj koži.


Kako sam prilično dugo bežala od uljanih proizvoda, pogrešno smatrajući da će mi zamastiti kožu, kasno sam ih, prema mom mišljenju, uključila u svoju redovnu rutinu nege i čišćenja. Naime, bilo koji tip kože da imate, ovakve proizvode bez straha možete da koristite. 

Osim što mi je koža nakon svake upotrebe savršeno čista, primetila sam i sledeće promene:
  • Pore su manje primetne. Nemam potrebu za prajmerima koji ih popunjavaju
  • T-zona se gotovo uopšte ne masti 
  • Koža nije nimalo isušena i iziritirana. 
Trenutno koristim tri različita proizvoda. U pitanju su biljna ulja, što je meni mnogo važno jer mineralna inače ne volim, tačnije ne čiste mi kožu tako efikasno. 

Balea ulje predstavlja najpovoljniju verziju. Možete ga pronaći u DM drogerijama. Cena je oko 300 dinara (100ml).


U pitanju je ulje laganije teksture. Vrlo lako se razmazuje po licu, lepo uklanja nečistoće i jednostavno se ispere ne ostavljajući mastan trag. 
Jedina mana mu je izražen i ne tako prijatan miris. Imam osećaj kao da nanosim suncokretovo ulje koje koristimo prilikom pripreme hrane. 


Zoja zec ulje na prvom mestu ima vrlo prijatan citrusni miris. U pitanju je gušća tekstura i bočica uvek mora da se promućka pre upotrebe. Osim što odlično očisti, ovaj proizvod ostavlja kožu neverovatno mekom. U pitanju je ulje kome bih se uvek vratila. Cena mu je 1300 (200ml).


Babor ulje je poslednje koje sam počela da koristim i svakako najkvalitetnije. U pitanju je profesionalna kozmetika i cena je 2660 dinara (za full size pakovanje, 200ml). Vrlo prijatnog mirisa, laganije teskture, svakako jeste proizvod koji bi mogao svima da odgovara. Koža je nakon njega fenomenalna, čista, meka, glatka i hidrirana. 

Ulje za čišćenje se koristi na sledeći način:

Na suvo lice, suvim rukama nanesete proizvod. Dobro utrljate svuda. Pokvasite ruke i nastavite da trljate. Kada se doda voda, stvara se emulzija. Ulje će otopiti svu šminku i ukloniti nečistoće. Kada svuda dobro utrljate, umijete se. 
Nakon toga treba da koristite penu, gel ili losion za umivanje kako biste uklonile ostatke ulja. I tada je vaša koža SAVRŠENO čista. 

Kada jednom isprobate ovaj način čišćenja, primenjivaćete ga uvek. 

Pišite mi ukoliko koristite ulje u svojoj rutini. Koji proizvod vam je omiljeni? 



 


Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark