Skip to main content

MIZON Joyful sheet maske za lice

Sheet maske za lice sigurno su najpraktičnije za upotrebu i možda ih zbog toga žene toliko vole. S druge strane pružaju značajnu hirataciju pre svega i poželjne su kao deo redovne nege kože lica.

Iskreno, ja nisam neko ko ih koristi toliko često. S obzirom na to da mi je koža osetljiva, ne volim da je pretrpavam proizvodima, ali ovakve maske mi prijaju s vremena na vreme.

Mizon je korejski brend koji je osmislio slogan *kvalitet pre profita* i koji koristi samo najbolje i najkvalitetnije sastojke za svoje proizvode. Ovaj put, imala sam priliku da isprobam tri sheet maske za lice.


Vitamin maska za čistu i sjajnu kožu

Sadrži esenciju vitamina koja kožu čini znatno blistavom i efikasno je zateže. Takođe pruža koži potrebnu hidrataciju i poboljšava njeno stanje.

Pošto se malo sporije upija, odnosno ostavlja lepljiv trag, predlažem da je koristite uveče.


Pruža svežinu i značajnu hidrataciju, a koža zaista deluje zategnuto. Ujutru ćete osetiti koliko vam je koža meka i nahranjena.

Direktan link za kupovinu --> ovde

Maska jagoda za zdrav izgled kože

Sadrži obilnu količinu ekstrakta jagode i namenjena je poboljšanju i zdravom izgledu kože. Posebno je značajna kod umorne kože jer joj pruža blistav izgled.


Meni se ova maska najviše dopada jer se nekako brzo upije ostavljajući kožu mekom, glatkom i blistavom. I nakon nje, vrlo brzo, mogu da nanesem sve proizvode za negu koje inače koristim. S tim u vezi pogodna je i za jutarnju negu. Takođe osvežava i briše tragove umora.

Direktan link za kupovinu --> ovde

Maska krastavac za blistavost i hidrataciju

Sadrži esenciju krastavca koja rešava mnoge probleme kože i obezbeđuje zdrav i mladalački izgled.

Takođe, ova maska nežno hidrira i umiruje te je odlična za osetljivu kožu. S druge strane pružiće joj, pored hidratacije, zdrav i čist izgled.


Direktan link za kupovinu --> ovde

Maske imaju blag i prijatan miris. Drže se na koži od 15 do 20 minuta. Prilično su natopljene i uglavnom im je potrebno više vremena da se upiju. Nakon uklanjanja maske potrebno je da proizvod, koji je ostao na koži, nežno umasirate spuštajući ga i na vrat i dekolte.

Proizvođač preporučuje da ove maske koristite 2-3 puta nedeljno. Prema mom mišljenju i dosadašnjem iskustvu, nije potrebno više od jednom nedeljno.

Cena maske je 180 dinara na sajtu Online kozmetika.





Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark