Skip to main content

ZIAJA Kakao puter i Acai berry mus za telo

Od proizvoda za telo tražim da lepo neguju i divno mirišu, te da nisu previše teški na koži, da se lako razmazuju i brzo upijaju. S tim u vezi, danas vam pišem o dva proizvoda koja su ispunila sva moja očekivanja.


Kakao puter za telo je čista ljubav. Ukoliko volite čokoladu, a ne smete da je jedete kao ja, sigurno ćete posebno uživati u njegovom mirisu. Neodoljivo miriše na omiljeni slatkiš a miris se dugo zadržava na koži. 
Lepo i lako se razmazuje, ne ostavljući kožu lepljivom i brzo se upija. Naime, ona je nakon njega nežna, meka i svilenkasta, deluje hidrirano i nahranjeno.

Proizvođač kaže da puter revitalizuje prirodni zaštitni sloj kože, vidljivo poboljšava elasticitet i mekoću epiderma.

Mislim da je ovo savršen proizvod za negu tokom hladnijeg perioda. A divan miris će vam pružiti poseban ugođaj.


Acai berry mus za telo, svojim osvežavajućim mirisom, vratiće vas u tople letnje dane ili brzo odvesti u prijatno proleće. Ukoliko ste probale bilo koji proizvod iz Acai berry linije, onda sigurno znate zašto vam to pišem. Ukoliko niste, napisaću vam samo da je ovaj miris jedan od najlepših voćkastih mirisa kozmetičkih proizvoda koje sam do sada probala.

Osim što će vas osvežiti, ovaj mus će i divno negovati vašu kožu. Ona je nakon njega hidrirana, meka, nežna... 

Proizvođač kaže da ova antioksidativna hidratantna pena sa asai bobicama, za opuštenu, beživotnu i osetljivu kožu i sa anti "tech neck" učinkom, efikasno neguje, omekšava i zaglađuje epiderm. Sadrži kompleks prirodnih aktivnih sastojaka: asai bobica, beta glukan, šea puter, vitamin E i hijaluronsku kiselinu. 

Jednostavno se nanosi, odmah se upije i pruža zaista divan osećaj na koži. Rekla bih da je savršena je za korišćenje tokom cele godine.

Da li ste probale ove proizvode? Kakvi su vaši utisci?



Comments

  1. Outstanding post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this subject? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!
    gold serum

    ReplyDelete
  2. Cao, da li ovaj plavi mus za telo odnosno krema sa assai bobicama ostavlja lep miris na kozi? Da li se dugo zadrzava?
    Jer ja isto trazim kreme koje su okej sastava i ciji se miris zadrzava na kozi, to mi je leti bas bitno... :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima divan miris koji se duže zadržava na koži.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark