Skip to main content

SUNKISSED - Sunrise paleta

Sunkisse Sunrise je paleta u kojoj dobijate sve one proizvode koji su vam neophodni za šminkanje. Ona sadrži 12 senki, dva bronzera, dva rumenila i dva hajlajtera.


Osim što je vrlo praktična, ona je i prilično kvalitetna.

Dobijate šest mat i šest šimerastih senki koje su odlično pigmentovane, lepo se blendaju, kombinuju i nadograđuju. Vrlo su lake za rad.


Dopada mi se što sadrži i tople ali i hladne nijanse. Takođe, odmah mi se svidelo i to što u paleti imate svetlu mat nijansu koja je dobra za setovanje, kao i mat crnu koja je uvek neophoda a retko se nalazi u paletama.


Najviše ima braon nijansi koje mogu da se koriste i posebno ali i u kombinaciji sa nekim drugim senkama. Kada je reč o šimerastim, posebno mi se dopadaju ljubičasta i bronzana. Bela šimerasta može dobro da posluži kao hajlajter ispod obrve i u uglovima oka.


U paleti se nalaze dva bronzera. Tamniji je šimerast dok je svetliji mat. Jedino mi se ne dopada što su proizvodi previše uski tako da mi je veoma teško da četkom zahvatim samo jedan bronzer. Uglavnom ih kombinujem.

Rumenila mi se veoma dopadaju. Jedna nijansa je zagasita, samo blago naglašava jagodice i daje im boju. Druga je prilično drečava ali veoma lepo izgleda na koži, posebno kada je tamniji ten u pitanju.


Tekstura svih proizvoda za lice je svilenkasta. Lepo su pigmentovani, dobro se blendaju i ne ostavljaju fleke.

Hajlajteri su vrlo intezivni. Sadrže krupnije šljokice. Roze nijansa pogodna je i za svetliji ten, dok bih zlatnu nijansu preporučila osobama sa tamnijim tenom. Meni se najbolje pokazala na očima. Oba proizvoda možda su pogodnija za jaču, večernju šminku. Kada ih koristim za dnevnu šminku, nanosim ih u maloj količini.


Cena ove palete je oko 900 dinara i možete je poručiti OVDE.

Kako vam se dopada?





Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark