Skip to main content

GOLDEN ROSE City style palete za lice i oči

Već na samom početku godine Golden Rose je izbacio sjajne novitete. Ono što je meni najviše privuklo pažnju jesu City style palete za oči i lice. Prvenstveno mi se dopao odličan izbor nijansi, ali i to što u jednom proizvodu imate sve što vam je neophodno. S tim u vezi, savršene su i za putovanja.


Postoje dve palete, 01 warm nude i 02 smokey. Obe sadrže devet senki za oči, rumenilo, bronzer i hajlajter.


01 warm nude jeste osnovna paleta za svakodnevno korišćenje. Ukoliko ste početnik u šminkanju, ona bi mogla da vam bude dobar izbor.

Nijanse su tople i u pitanju su braon, bež i zlatni tonovi uz pomoć kojih možete da kreirate različite makeup look-ove.


Četiri nijanse su mat, dok su ostale više ili manje šimeraste. Najsvetlija šimerasta nijansa ima krupne šljokice.
Dopada mi se to što se u paleti nalazi senka kojom možete da setujete kapak, kao i prelazna nijansa. Takođe, možete da uradite ceo makeup look koristeći samo mat senke. Kada je reč o šimerastim nijansama, najviše mi se dopada druga u poslednjem redu i nju najčešće koristim.


Sve senke su dobro pigmentovane i lepo se blendaju. Uz adekvatnu bazu, trajaće vam na očima tokom celog dana.



Bronzer, iako na prvi pogled izgleda mat, blago se presijava i toplog je tona. Rumenilo je slične teksture i u takođe toplijoj roze nijansi. Oba proizvoda se lepo nanose i lako blendaju. Nisu previše pigmentovani što je opet dobro za početnike. Međutim, proizvodi mogu da se nadograđuju.


Hajlajter je intezivan i ima sitne šljokice. Nijansa je toplija i vuče na zlatnu. Mislim da bi bio sasvim pogodan za neku jaču šminku dok bi, kod šminke za dan, trebalo da se nanosi u manjoj količini.


02 smokey je paleta kojom sam ja oduševljena. Veoma mi se dopada izbor nijansi. Smatram da slične ne možete da pronađete u paletama drogerijskog ranga. Takođe, kvalitet senki je odličan. Pigmentacija je savršena, lepo se blendaju i dugotrajne su.


Iako je prva paleta korisnija, u ovoj se nalaze sve one nijanse uz pomoć kojih ćete dobiti neobične i prelepe makeup look-ove. Prvenstveno mislim na očaravajuću plavu, koja je šimerasta i savršeno pigmentovana. Roze senka je izuzetno lepa i odlično se kombinuje sa dve braon senke koje su takođe vrlo kvalitetne.


U paleti se nalazi i jedna crna mat senka koja vam je često neophodna jer upotpuni svaki makeup izgled. Takođe je dobro pigmentovana.


Sve senke su, osim crne i jedne braon, šimeraste. Ovoj paleti možda nedostaje neka prelazna mat nijansa, ali i pored toga, prema mom mišljenju, ona je savršena.


Bronzer i rumenilo su u malo hladnijim nijansama nego kod prethodne palete.


Oba proizvoda su mat ali imaju vrlo svilenkastu teksturu. S tim u vezi mislim da su sasvim pogodni i za suvu kožu. Lepo se nanose i blendaju.


Hajlajter se blago presijava na roze te je možda pogodniji za osobe za hladnijim podtonom kože. Pigmentacija je odlična.

levo paleta 02, desno paleta 01

Preporučena cena City style palete je 1118 dinara.

Kako vam se dopadaju ove palete? Koja bi bila vaš izbor?












Comments

  1. Hvala na korisnoj recenziji. Mislim da će se ova nude paleta uskoro naći u mojoj kolekciji.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark