Skip to main content

SUNKISSED - Must have paleta senki i Fiksator Perfekt fix+

Sunkissed je moj omiljeni brend kada je reč o samopotamnjivanju, međutim ima i veoma dobre makeup proizvode. Nakon palete za konturisanje, imala sam priliku za isprobam i paletu sa senkama kao i fiksator.


Paleta Must have sadrži 10 senki, dve gliter nijanse i jedan hajlajter.

Sve senke osim jedne su sedefaste, lepo pigmentovane i puderaste. Truse se ali ne previše. Samo jedna senka je drugačije teksture, odnosno mat je, međutim ima sitne srebrne šljokice. Iako može da posluži kao prelazna nijansa za pregib, meni u ovoj paleti ipak nedostaju još neki mat nijanse.


Sve senke su bež i braonkaste te su, s tim u vezi, pogodne za dnevnu šminku. Ukoliko svom izgledu dodate i crni ajlajner, šminka može da bude sasvim dobra i za noć.


Nisam previše zadovoljna kako se nanose četkicama, više mi se dopada intezitet kada ih nanosim prstima. Takođe ne blendaju se savršeno, ali mogu da se kombinuju i sa senkama iz drugih paleta.

Kada je reč o gliterima, više mi se dopada pigmentacija i tekstura srebrnog. Nekako je gušći, lepše izgleda i lakše se nanosi.

*Gliteri bolje izgledaju ukoliko ih nanesete direktno na bazu a ne preko senke. Oni nisu najbolje rešenje za spuštene kapke! Skloni su tome da se skupljaju u pregibu.


Hajlajter mi je omiljen u ovoj paleti. Ima vrlo laganu teksturu. Lako se nanosi i raspoređuje. Ima divan sjaj. Može da bude vrlo intezivan ali i suptilan. Odličan je i kada se nanosi sam, ali i kada ga koristite kao bazu za praškasti hajlajter.


Cena palete je 525 dinara. Sve Sunkissed proizvode možete da poručite klikom na ---->> link.

Fiksator je namenjen setovanju šminke. Takođe sprečava prosijavanje. Lagan je i brzo se suši nakon nanošenja.

Pumpica veoma lepo i ravnomerno raspršuje proizvod što mi se dopada. Dakle, nećete imati osećaj da ste "okupani" kao sa nekim drugim fiksatorima.

On sjedini sve praškaste proizvode i daje lepu završnicu celokupnom izgledu.


Koristila sam ga prilikom šminkanja sestre i drugarice za proslavu Nove godine i one su oduševljene jer je šminka ostala na mestu tokom čitave večeri.

Fiksator sadrži alkohol i to ćete osetiti kada ga naprskate, međutim ni na koji način meni ne iritira osetljivu kožu niti sam primetila da je dodatno isuši.


Osim za fiksiranje, ovaj proizvod možete da koristite i kako biste pojačali pigmentaciju senkama ili hajlajteru. Naprskajte ga na četkicu pre nego što naneste proizvod.

Cena je 695 dinara i njega možete da poručite na sajtu onlinekozmetika.

Da li koristite ove ili neke druge Sunkissed proizvode? Pišite mi vaše utiske!




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark