Skip to main content

GOLDEN ROSE SOFT & MATTE karmin (nijansa 102)

Kako su mi GR mat tečni karmini definitivno omiljeni, vest da se pojavila nova linija mat ruževa u meni je probudila veliku radoznalost. Najavljeni su kao takođe dugotrajni ali prijatniji na usnama što mi je zvučalo veoma primamljivo.


Kada je reč o samom pakovanju, ono je vrlo slično kao kod mat tečnih karmina. Naime, jedina razlika je u boji poklopca i ostatka bočice koja je, kod ovih ruževa, mat.


Aplikator mi se dopada jer njime mogu lepo da nanesem proizvod.

Miris karmina je divan. Mene podseća na sladoled i nekako je potpuno letnji.


S obzirom na to da sam prvo želela da isprobam ovaj proizvod kako bih videla da li mi se dopada, kupila sam samo jednu nijansu i to nude. Dobila sam preporuku da uzmem karmin u broju 102 i mogu da kažem da je ovo zaista divna nude nijansa koja vuče na roze.


Karmin je odlično pigmentovan. Nije tečan već kremast. Kada se nanese na usne bude vlažan i sjajan. Za razliku od tečnih karmina, ovom je potrebno mnogo više vremena da se potpuno osuši i postane mat. Međutim, kada se osuši i dalje je prijatan na usnama. Ne zateže, nije suv, nemate osećaj da ste uopšte bilo šta naneli.

Ostavlja tragove na čaši i skida se kada jedete nešto masnije. Dakle nije u pitanju dugotrajnost kao kod mat tečnih, ali je dugotrajniji nego klasični karmini. (Imajte na umu da ja ovde pišem konkretno o samo jednoj nijansi. Ne mogu da tvrdim koliko su dugotrajne ostale.)


Ne dopada mi se to što, kada se skida sa unutrašnje strane donje usne, ponekad ostavlja belu liniju koja ne izgleda baš lepo. Ovakav problem uglavnom imam kada su neke svetlije nijanse u pitanju. Takođe, ne mogu da tvrdim da se isto dešava i sa drugim tamnijim nijansama. Međutim, dobra strana je to što mogu lako da ga uklonim i popravim.


Iako mi se ova linija ruževa veoma dopada i sigurno ću probati još neku nijansu, ipak su klasični mat tečni karmini moj favorit jer su dogotrajniji i ne pomeraju se u toku dana.

Da li ste probale nove ruževe? Pišite mi utiske!








Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark