Skip to main content

Šta se nalazi u mom malom neseseru?



Ako me nešto izluđuje to je gubljenje vremena na pronalaženje stvari u tašni, posebno ako se radi o sitnicama. Zato ja uvek nosim manji neseser u koji mi stanu sve one stvarčice od kojih ne želim da se razdvajam i koje mi u nekom momentu zatrebaju. 




Ovaj preslatki neseser dobila sam od sestre kao deo novogodišnjeg poklona, a možete ga kupiti u Lilly-u po ceni od oko 300 dinara. Iako je na prvi pogled veoma mali, u njega mogu da stanu sve one sitnice koje uvek nosite sa sobom.




Postoji li ženska torba ili neseser koji ne sadrže proizvode za usne, bilo da se radi o balzamu, karminu ili sjaju? Verujem da ne. Ja po tom pitanju pomalo preterujem jer nikada nemam jedno labelo ili karmin u tašni.



Ovaj put u mom neseseru našlo se pet proizvoda. Često ih bude i više u zavisnosti od toga da li sam kupila novi proizvod ili sam tog dana nanela neki karmin koji inače ne nosim sa sobom.

Šta će ti više od jednog labela u tašni- pitanje je koje mi često postavljaju. Jednostavno ne volim stalno da koristim jedan proizvod jer mi brzo dosadi, a i veća je šansa da ću ih sve koristiti ukoliko ih nosim sa sobom. Ako ih držim kod kuće zaboravim da ih imam. 

Lip butter nije praktičan za korišćenje ali mi se dopada njegov miris i zato mi je uvek u neseseru. Klasično labelo i baby lips volim zbog njihove roze nijanse i preslatkog pakovanja. Odlični su ako nemate jaku šminku ali ipak svojim usnama želite da date malo boje.
Od onih sam retkih osoba koje vole sjajeve za usne, a ovaj Bourjois sjaj ima odličnu nijansu i nije previše lepljiv.
Essence nude ruž mi je omiljeni i od njega se ne razdvajam.




Nemam suve ruke ali volim da ih preventivno mažem kremama i zato uvek, bar jednu kremu, nosim u tašni.

L'occitane krema je fantastična, prijatnog mirisa i odlične teksture. S obzirom na to da ne spada u one povoljne ne koristim je baš često. Veoma mi se dopada pakovanje koje je jednostavno i deluje luksuzno.
Sabi handmade puter zbog svoje veoma masne teksture odličan je za izuzetno suve ruke, ali i za osetljivu kožu jer je potpuno napravljen od prirodnih sastojaka (recenziju pročitaj ovde). Nosim ga sa sobom u slučaju da neplanirano prespavam kod drugarice ili sestre jer mogu da ga koristim i za telo i za ruke.
Balea univerzalnu kremu kupila sam prvenstveno zbog preslatkog pakovanja. Ona je odlična jer može da vam posluži i kao krema za lice, međutim ja njom uglavnom mažem ruke.
Oriflame balzam savršen je za izuzetno ispucale usne i neke delove na koži. Stoga ga ja uvek imam u tašni.
Znam da će mnogi pomisliti da je potpuno nepotrebno nositi toliko krema, ali ja se vodim onim- nikada ne znaš kada će tebi ili nekom drugom nešto zatrebati.




Uvek u tašni moram da imam neki parfem ukoliko se desi da zaboravim da ga nanesem pre nego što izađem iz kuće. Srećom to se retko dešava, ali mini pakovanja ili testere uvek nosim sa sobom. Armani code miris mi veoma prija, a ovaj tester je prilično jak i intezivan.




Nigde ne idem bez dezinfekcionog sredstva za ruke. Konkretno ovaj kupljen je u Lilly-u i traje mi baš dugo.




Ne razumem žene koje u svojoj tašni nemaju ogledalce. Ja bez njega nigde ne idem. Ovo moje je već pokidano i staro, ali mi je nekako drago i ne želim da se odvojim od njega.

Turpija za nokte obavezan je predmet mog nesesera. Pošto imam prirodno dugačke nokte često se dešava da mi slučajno puknu, tako da mi je ona neophodna. Alexandar cosmetics ima lepu ponudu raznih zanimljivih turpija.

Ako ste osoba koja često putuje ili ima običaj da spava kod drugarice, sestre ili momka, neophodna vam je putna četkica. Meni ona stalno stoji u neneseru, jer nikad se ne zna kada može da mi zatreba, tako da ne postoji strah da ću zaboraviti da je ponesem. Konkretno ovu kupila sam u DM-u.

Da li i vi na sličan način organizujete stvari u svojoj tašni? Šta nosite sa sobom? 


Comments

  1. Baleina kremica predivno mirise. Ima je moja drugaria i kad sam sa njom samo se mackam :D

    ReplyDelete
  2. imala sam taj Macadamia Lip Butter, kako samo diiiivno miriseeeeee. nikad necu prezaliti sto sam ga proslijedila haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark