Skip to main content

ZAOBIĐI! Proizvodi za kosu

Ako ste od onih osoba koji vole da kupuju razne proizvode za kosu, često može da vam se desi da bacite novac na nešto što vam uopšte ne odgovara. Ja svakako spadam u tu grupu. Kada bih počela da sabiram koliko sam novca dala na proizvode koje kasnije nisam ni koristila, mislim da bi me zabolela glava. Ovaj post biće posvećen onima koje još uvek čuvam (a ni sama ne znam zašto) i nisam ih bacila ili prosledila, a koji mi uopšte nisu odgovarali. 




Gliss- Tretman za lomljivu i beživotnu kosu




Volim Gliss kur prskalice već godinama. Smatram da su odlične za raščešljavanje. Međutim ova mi se uopšte nije dopala. Kod svih proizvoda za kosu veoma mi je važan miris, a ova prskalica miriše čudno, možda malo i neprijatno. 
Iako proizvođač tvrdi da daje vašoj kosi sjaj, ona će je u stvari učiniti beživotnom, ukrutiće je, slepiti i zamastiti. 
Moram da napomenem da se vrlo brzo pokvarila, tačnije promenila je teksturu i miris.


Taft- sprej za sjaj kose





Kad si opsednut kosom, onda kupuješ i razne proizvode koji ti uopšte nisu ni potrebni, kao što je ovaj sprej za sjaj. Ukoliko imate dobru masku ili balzam, kosa će vam biti sjajna i bez dodatnih proizvoda.
Taft sprej je veoma jak i sklon je tome da lepi kosu, a pri tom daje samo minimalni sjaj i blistavost. Ukoliko nakon nanošenja ovog proizvoda probate da očešljate kosu, samo ćete je bespotrebno iskidati. Sprej je totalno neupotrebljiv, jer zbog nimalo prijatnog mirisa ne može da se koristi čak ni kao sprej koji će osvežiti vašu kosu.


SWISS O-PAR- maska za kosu, 8 u 1





Ova maska mi je totalno razočaranje. Bukvalno bačenih 500 dinara.
Izuzetno slepi kosu, a pokušala sam da je nanosim i na mokru i na suvu. Efekat je potpuno isti.
Nema nikakvu zaštitu. Umesto da olakša raščešljavanje, kosa se još teže češlja nakon što je nanesete. Takođe krajevi se više kidaju, a kosa izgleda uništeno.
Obećava sjaj, ali ga ne daje, samo dodatno slepi krajeve. Ukoliko je koristite pre upotrebe prese, osetićete bukvalno kako vam gori kosa. 
Dakle ne radi apsolutno ništa od onoga što obećava, a pri tom nema ni lep miris. Definitivno zaobiđite ovaj proizvod!


Balea- proizvodi za lokne





Uvek sam smatrala da su ti proizvodi za definisanje lokni čista glupost, a onda sam se i uverila u to. Ne mogu da tvrdim da neki drugi proizvodi nisu dobri, ali ovi što sam ih probala apsolutno nemaju nikakvu funkciju.

Sprej za kovrdžavu kosu- Ne definiše lokne, kosa izgleda kao da ništa niste stavili na nju. Ne čini je svilenom niti lepšom, a jedina pozitivna stvar jeste prijatan miris.

Profesionalna krema za lokne- Ukoliko volite da vam kosa miriše na kiseli kupus, onda je ovo pravi proizvod za vas. Uopšte se ne šalim. Kada nanesete ovu kreme, kosa će vam mirisati doslovno na kupus. Pri tom skuplja sve druge mirise i prašinu. Postoji li gora stvar?

Osim što ima užasan miris, ova krema masti kosu i čini je teškom. U svom sastavu sadrži alkohol u velikom procentu, a to baš i nije dobro za vašu kosu.


Balea sprej za kosu- učvršćuje i daje sjaj





Ne učvršćuje kosu niti je čini glatkom i sjajnom. Ovo je takođe jedan proizvod koji nema baš nikakvu funkciju. Kada ga naprskate osetićete miris alkohola, a on je i na prvom mestu na spisku sastojaka.


Evelin ulje za kosu, 8 u 1





Kada sam uslikala prethodne proizvode i bacila ih u kantu, setila sam se da vam nikad nisam spomenula ovo Evelin ulje, koje sam dobila na recenziranje, a koje sam odavno prosledila drugarici.
Volim Evelin proizvode i bila sam uzbuđena kada mi je stiglo ovo ulje. Ono obećava regeneraciju, hidrataciju, sjaj, zaštitu, lakše oblikovanje itd. Međutim, ovo ulje toliko zamasti kosu da jedino što možete da uradite jeste da je ponovo operete. Čini je jako teškom i prilično loše izgleda. Probala sam da ga nanesem i na mokru i na suvu kosu, ali nije bilo nikakve velike razlike.
Možda bi odgovarao ženama koje imaju ekstremno suvu i kovrdžavu kosu.
I pored svih napora da ovom proizvodu nađem namenu, nažalost nisam uspela.

Jeste li koristile neke od ovih proizvoda? Imate li slična ili potpuno drugačija iskustva?





Comments

  1. Sto se tice baleine kreme, imam je i grozna je! Od kose mi je napravila zvaku. Lokne su mi bukvalno biile ucebane, kao da kosu nisam prala 10 dana. isto tako i sa njihovim samponom iz iste linije. CIsta glupost!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećom, šampon nisam probala. :)

      Delete
    2. Meni bas odgovara. Lepe lokne pravi i lepo mirise. Stvar je u tome sto mora da se koriste i pena i krema za dobar efekat

      Delete
  2. Nisam probala ništa od ovih proizvoda a po svemu sudeći ni neću zahvaljujući tebi :D

    ReplyDelete
  3. Za Balea preparate za lokne glasam odmah protiv. I ja sam se presla, i nisu mi imali ali bas nikakvu funkciju. A za taftov sperj za sjaj, pokusaj da ga koristis (ukoliko feniras kosu) kao sperj za feniranje. Meni je to upalilo sa Avon-ovim sprejem za sjaj, koji lepi, ali je u stvari ispalo da je najbolji lagani sprej za feniranje koji sam ikada koristila. Odlican sjaj je Eugen Perma sprej -daje sjaj, a ne lepi i ne masti.

    ReplyDelete
  4. Odlican post i hvala na upozorenju. I sama sam probala neke Balea proizvode za kosu ali sam imala slican slucaj da jednostavno nista ne menjaju. Koji sprej za rascesljavanje si koristila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobre su sve Gliss kur prskalice, posebno ona ultimate repair ili total repair. :)

      Delete
  5. Po ovom postu bih rekla da nisi baš vešta u odabiru proizvoda za kosu a znam da to zapravo nije tako. Slažem se da su Gliss kur prskalice odlične uglavnom a od svih ovih stvari imam jedino Taft lak za kosu koji mi je ok. Ja ga ne koristim često i nisam primetila neki dodatni sjaj ali kad zatreba posao obavi kako treba i lepo mi miriše. L.

    ReplyDelete
  6. Imam ovu kremu za kovrdze i slazem se da ne mirise lepo, lokne budu fine ali je miris grozan i meni se cini da mi isuje kosu. :/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark