Skip to main content

PROBAJ, ZAOBIĐI #7

Poznato je da soli aluminijuma izazivaju rak, tako da je preporučljivo izbegavati ih u dezodoransima. Od nedavno na tržištu su se pojavili takozvani "zdravi" dezodoransi, a ja sam bez razmišljanja rešila da počnem samo njih da koristim.
Iako su dezodoransi bez soli aluminijuma postali veoma traženi, nema mnogo brendova koji ovaj proizvod imaju u svojoj ponudi. 
U ovom postu predstavljam dva koja sam imala priliku da koristim.






PROBAJ



Nivea fresh flower



Davno sam prestala da koristim klasične dezodoranse sa raspršivačem, jer su mi se stikovi pokazali kao efikasniji, međutim drugarica mi je preporučila ovaj Nivein i rešila sam da ga probam. U Lilly-u je bio tester za ovaj dezodorans, što je odlična stvar, jer mi se često dešavalo da dođem kući i da shvatim da sam uzela miris koji mi se ne dopada.




Pakovanje je standardno od 150ml, ono na koje smo navikli od Nivee. Dopada mi se što se poklopac zaključava, tako da možete bez bojazni da ga uvek ponesete sa sobom. 




Miris je cvetni, veoma osvežava, intezivan je, čak nema potrebe ni da nanosite dodatno neki parfem. Dugo se zadržava na koži. Odlično štiti od neprijatnih mirisa. 

Proizvođač tvrdi da štiti 48h, to ne mogu da potvrdim jer se kupam bar jednom dnevno, kao i većina vas. :) Međutim 12h će vas sigurno štiti. Ja ga nanesem pre nego što izađem iz stana i iako ga nosim u tašni, do sada nisam imala potrebu da ga nijednom dodatno nanosim.

Ovaj proizvod neće zaustaviti znojenje, ali budite sigurni da nećete osetiti neprijatne mirise.
Jedini što mi smeta je prisustvo alkohola, tako da nije prijatan nakon depilacije.

Postoji još jedan miris- fresh comfort i za njega je postojao tester, međutim meni se fresh flower više dopao.
Cena oko 250 dinara.



ZAOBIĐI


Alverde fresh deo roll-on




Klasičan roll-on, previše tečan za moj ukus. U pakovanju ima 50ml i veoma brzo se troši.



Ako dobro razumem nemački, ovaj roll-on ima miris bambusa. :) Na prvi utisak, miris i nije toliko loš, međutim, meni se čini da, kada ga nanesem ispod pazuha, dodatno stvara neprijatne mirise, umesto da štiti od njih. Često mi je bilo veoma neprijatno kada ga stavim. Morala sam nekoliko puta u toku dana da ga dodatno nanosim, međutim nije baš imalo mnogo efekta, a proizvođač tvrdi da štiti 24h.



Skoro celog sam ga potrošila ni sama ne znam kako. Nanosim ga samo uveče nakon tuširanja, a pre spavanja, mada mi ni tada ne prija. 



Sve u svemu veoma loš izbor mirisa i nema značajnu zaštitu. Definitivno ga zaobiđite. Ako je neko probao neki drugi miris, pošto sam videla da ovo nije jedini, neka mi javi da li vredi kupovati.
Njega sam naravno kupila u DM-u po ceni manjoj od 300 dinara.

Da li koristite "zdrave" dezodoranse? Koji biste mi preporučili?


Comments

  1. Nisam imala pojma da Nivea ima Al free dezadoranse, toliko sam ih tražila a on mi je bio isped nosa. Za Alverde sam dobila preporuku, ali kako nemam DM nisam bila u prilici da ga probam. Nivea ide na "zdravu listu", hvala ti što si to podelila sa nama :*

    ReplyDelete
  2. Nikako da probam i Niveu, a moraću :)
    Ja nisam imala sreće sa tim dezodoransima bez Al, dobri su mi za zimu ali za leto nikako i što kažeš kao da naglašavaju neprijatne mirise. Burra mi se čini kao najbolje rešenje do sada a NR zaobiđi u širokom luku. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za NR sam čula da su užasni, a Niveu probaj! :)

      Delete
  3. Imam ovu niveu i genijalna mi je a Alverde sam dobila nedavno pa čekam da ga isprobam :)

    ReplyDelete
  4. Zapravo, vec neko vreme ne posezem za dezodoransima sa aluminijumom, tako da bih imala dosta toga da ti preporucim. Najmirisnija preporuka ide Balea dezodoransima ---> kokos i breskva, malina i lumunova trava, cabana dream... Divno mirisu, postojani su i na vrucinama, ali ne zaustavljaju znojenje (sto ja vidim kao plus, buduci da antiperspiranti samo zacepe pore pazuha, a znoj koji telo MORA da izbaci, slije se po ledjima ili negde vec drugde). Dalje, bez aluminijuma su ti Felce azzura stik, kao i blesavo, ali predivno-zenski-mirisuce resenje u vidu Old Spice stika - Wolfthorn. Ostali mirisi iz kolekcije su klasicno muski, ali je ovaj najgora zena! :) I to vockasta! :) Dalje... Nesto sto apsolutno OBOZAVAM jer nema nijedan los sastojak jeste Vanila stik - Freshka gora. On je bozanstven, sav prirodan, ali ima manice - hoce da ostavi uljane fleke posto mu je baza kokosovo ulje, i realno, nije postojan za ceo dan na vrucini. Zato ga ja tamanim kad nije pretoplo, a, bogme, mazem ga i svuda po telu, posto i neguje ujedno. Uh, al se raspisah! :) Nadam se da cu ti biti bar malo od pomoci. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepo na ovako detaljnom odgovoru. :) Moraću da vidim te baleine. Za felce azzura nisam znala da su bez aluminijuma, probaću.

      Delete
  5. Obožavam Niveine dezodoranse, svaki mi je bio dobar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim miris svakog Niveinog proizvoda. :)

      Delete
  6. Trudim se koristiti zdrave deziće. Volim Nivea dezodoranse baš zbog njihovog blagog mirisa. Ja sam pronašla jedan zdravi Nivea dezić kojeg već dugo koristim. Radi se o Nivea pure&natural s mirisom jasmina. Miris se lagano osjeća, pruža mi odličnu zaštitu, ne sadrži aluminijeve soli niti alkohol. Dolazi u obliku rool-on pakiranja

    ReplyDelete
  7. Nivea divno mirise, de facto, ali, devojke, nesto gadno stavljaju u nju! Proslog leta mi je toliko iziritirala podrucje pazuha da sam imala rane koje sam lecila sa dermatologom par meseci! Zato, Nivea mene vise kao kupca gledati nece. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala problem sa njihovim proizvodima. Moguće da si na nešto alergična. :(

      Delete
  8. Prijatno sam iznenadjena vescu da i Nivea proizvodi "zdrave" dezodoranse, samo bih volela da postoji i verzija u stiku.
    Ja sam imala prilicno dobro, mada ne sjajno iskustvo sa Freshka gora dezodoransom. Ako te zanimaju detalji, na mom profilu mozes naci recenziju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoću hvala, evo sad vidim iz komentara da postoji i Nivein "zdrav" roll-on. :)

      Delete
  9. Po tvojoj preporuci,uzela sam Nivea dezodorans i stvarn osam prezadovoljna...Bolji je cak i od mog omiljenog Nivea roll-on protiv zutih mrlja,duze osecam svezinu! Mnogo hvala na savetui! <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Drago mi je da sam pomogla. Pozdrav! :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark