Skip to main content

Eveline Aktivator za trepavice 3 u 1

Nikada nisam koristila prajmere za maskaru, čak ni one maskare koje su se sastojale iz dva dela, čini mi se da ih je imao Max factor. Kada sam videla da Eveline u svojoj ponudi ima ovakav proizvod, poželela sam da ga probam.



Aktivator za trepavice je:

  1. Baza za maskaru
  2. Obnavljajući serum
  3. Aktivator za rast trepavica

Proizvod je oftamološki ispitan i mogu ga koristiti i osobe sa osetljivim očima kao i one koje nosi kontaktna sočiva.



Serum sadrži:

-      BIO RESTORE KOMPLEKS koji sadrži od proteina soje i odmah se upija u dlaku, radikalno obnavljajući i štiteći njenu strukturu, sprečavajući gubitak trepavica takom skidanja šminke.

-      Hijaluronsku kiselinu koja hidrira, revitalizuje i stimuliše rast trepavica

-      D-pantenol efikasno jača i hrani trepavice od korena ka vrhu

Upotreba:

1. koristiti kao bazu pre nanošenja maskare
2. koristiti kao serum nanoseći svake večeri na suve i očišćene trepavice 





Ovaj serum najviše koristim kao bazu pre maskare. Imam veoma kratke trepavice, a sa ovom bazom one budu maksimalno izdužene. Ja sam oduševljena. Daje mi efekat kakav sam oduvek želela.



Moram da priznam da sam primetila da mi trepavice uopšte ne opadaju kada skidam maskaru.

Nanosila sam ga i uveče na očišćenje trepavice. Ono što je veoma bitno ne iritira oči niti smeta na bilo koji način.

Miris je veoma blag i prijatan, podseća me na miris kreme. I tekstura je slična hidrantnim kremama. Brzo se suši i trepavice budu malo tvrđe, kao da imate tanak sloj maskare.

Proizvod je bele boje, međutim kada se osuši, mnogo manje je vidljivo.

Ovaj serum je postao deo moje svakodnevne make-up rutine, jer trepavice nikada nisu dovoljno dugačke. :)

Četkica je plastična, veličina je slična standardnim maskarama.



Veoma sam zadovoljna svim Eveline proizvodima koje sam do sada probala, pa tako i ovim prajmerom za trepavice. Nisam imala velika očekivanja od ovog brenda, te sam se veoma prijatno iznenadila koliko mi proizvodi odgovaraju.

Cena ovog seruma je oko 400 dinara, a u pakovanju se nalazi 10 ml proizvoda.


Da li ste probale ovaj ili sličan serum za trepavice? Imate li problem sa kratkim trepavicama i kako ga rešavate?

Comments

  1. Vau pa ja nisam ni znala da ovo postoji, deluje mi super, a kako i sama imam kratke i nikakve trepke još plus ako ne iritira oči pa mora se probati :). Meni sada trenutno rešava problem maskara make up forever koju sam dobila i znam da je nikad neću moći kupiti pa šta ću kad je potrošim :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Probaj ovo, skroz je dobar proizvod.

      Delete
  2. Ja ovo moram imati :D
    Nisam ni znala da Evelin ovako nešto ima u ponudi a inače u tu svrhu koristim ricinusovo ulje, nanosim ga u tankom sloju na trepuške nakon skidanja maskare. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikad probala ricinusovo ulje u tu svrhu. :)

      Delete
  3. Ovo izgleda kao sledeći must have proizvod :). Moje trpavice nisu preterano kratke ali naravno da bi mogle da budu duže :). Nekada sam uz pomoć štare četkice od maskare na njih nanosila ricinusovo ulje, ali mi je iritantan mastan trag previše smetao tako da sam od toga odustala - iako sam primetila promenu. Ovo izgleda mnogo praktičnije i mora da se proba :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam ja sa izuzetno kratkim trepavicama zadovoljna, onda ćeš biti i ti. :))

      Delete
  4. Zanimljiv je, baš sam se pitala kako deluje tako da hvala što si pisala o njemu :D

    ReplyDelete
  5. Sad si me zainteresovala.. nešto vjerujem Evelinu zbog lakova :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam veoma zadovoljna jer imam baš kratke trepavice. Super stvarčica. :)

      Delete
  6. Gde si kupila serum? Cim sam ga videla kod tebe na blogu morala sam da ga imam :) ali nisam nasla ni u liliju ni dm-u (bar sto se tice Zemuna i Novog Beograda) :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga dobila od Evelina, ali ima da se naruči na ovoj sajtu http://www.ekozmetika.rs/index.php, čini mi se da se ta prodavnica nalazi na Voždovcu. :)

      Delete
  7. Odlicna recenzija. Ja sam skoro kupila i odusevila se proizvodom,pa sam kupila jos dva pakovanja,za svaki slucaj da se ne proda. Imam duge guste trepavice ali sa ovom tek,sve pohvale od mene, :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Ja ga imam više od pola godine i još ga nisam potrošila. Odličan proizvod. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark