Skip to main content

Eucerin Ultra Sensitive krema za suvu kožu

Do pre samo godinu dana imala sam normalnu kožu koja nije zahtevala posebnu negu. Umivala sam se sapunima, kremu sam retko nanosila i nisam imala nikakve probleme na licu. Takođe, nisam vodila računa kakve pudere koristim, niti sam se interesovala kako treba pravilno čistiti i negovati kožu. Bila sam srećna što nemam potrebu da se opterećujem kožom lica. Međutim, ona je postala suva i osetljiva. Ne znam da li je moja nemarnost odvela do toga ili pak jaka scenska šminka i Max factor puderi tokom dve godine rada na televiziji ili možda nešto treće. Sve u svemu počela sam ozbiljnije da se „bavim“ svojim licem.

Nedavno, kada sam upoznala devojke sa bloga „Good morning, gorgeous!“, ispričala sam im o svom problemu sa licem i draga Tanja mi je dala testere Eucerin kreme da isprobam, tvrdeći da su odlične i da će mi sigurno pomoći. U tom momentu koža mi je bila iziritirana, crvena, suva, svrbela je, peckala i nijedna krema, koju sam imala, nije mi pomagala. Moje oduševljenje usledilo je već nakon prvog nanošenja Ultra sensitive kreme za suvu kožu.


Proizvođač kaže: Trenutno umiruje i ublažava suvu, preosetljivu kožu lica, vrata i predela dekoltea pružajući joj dugotrajnu negu i zaštitu, dok posebni voskovi u sastavu krema daju koži osećaj ishranjenosti i vlažnosti. Ova krema ne samo da će ublažiti simptome suve, preosetljive kože, već će tokom vremena pomoći u zaštiti barijerne funkcije kože i podići prag podnošljivosti kože.


Ne sadrži konzervanse (uključujući parabene), parafin, miris, alokohol, boju ni emulgator.


Ova krema je spas za moju kožu. Odmah nakon nanošenja ona uklanja sve neprijatnosti kao što su peckanje, svrab, zatezanje, crvenilo i suvoća, a kada je koristite nekoliko dana u kontinuitetu, nestaće simptomi osetljive i iritirane kože.

Koža je mekana i hidrirana. Dobija neki zdrav sjaj i izgleda ujednačenije. Čak su i drugi primetili bitno poboljšan izgled mog lica. Nije namenjena za uklanjanje crvenila, ali se ono značajno povuče.

Krema je gusta, ali nije masna i brzo se upije u kožu. Nemate osećaj da ste naneli kremu. Nema miris.





Još jedna pozitivna stvar jeste pakovanje, odnosno poklopac i otvor kroz koji prolazi krema. Napravljen je tako da sprečava zagađenje da bi se formulacija zaštitila od nečistoća i oksidacije.

 


Dolazimo do onog manje prijatnog dela, a to je cena. Ona svakako nije pristupačna. Znam da mnogi imaju stav da ne žele da troše mnogo novca na kreme za lice. I ja sam tako mislila, zato i imam mnogo jeftinijih krema koje mi ničemu ne služe, tačnije nisu mi pomogle. Shvatila sam da je bolje da izdvojim više novca za dobar proizvod koji će odgovarati mom licu.

Cene ove kreme je oko 1700 dinara. Može da se kupi u Lilly-u i mnogim apotekama. Međutim, apoteka Srbotrade, u Sinđelićevoj ulici br. 3 u Beogradu, daje oko 20% popusta na sve proizvode pa tako i na Eucerin (popust važi svaki dan, ako sam ih dobro razumela). Cena sa popustom je oko 1300 dinara.


Probala sam i noćnu kremu protiv crvenila i fantastična je. Stavila sam je na „wish list“.

Za kraj nekoliko laičkih saveta ako imate suvu i osetljivu kožu:
  • Izbegavajte proizvode koji imaju jake mirise, najbolje su kreme bez mirisa
  • Ako uveče umivate lice nekim sredstvom za čišćenje, nema potrebe da to činite i ujutru. Dovoljna je samo voda
  •  Lice brišite tapkanjem peškira, nikako trljanjem
  •  Zaboravite jake pilinge i maske
  •  Uvek potpuno očistite lice od šminke pred spavanje (ovo važi za sve tipove kože!)
  • "Slušajte" svoju kožu, ne koristite proizvode pošto-poto
  • Obratite pažnju i na ishranu, nekada nismo ni svesni da nam određeni proizvodi ne odgovaraju.
Ako imate veće probleme sa kožom lica, uvek je najbolje obratiti se dermatologu.

Zahvaliću se Tanji na preporuci, jer mislim da nikad ne bih ni obratila pažnju na Eucerin kreme.

Da li koristite Eucerin? Kakva su vaša iskustva?

Comments

  1. Ja sam probala samo Aquaporin zahvaljujući Tanji, krema je fantastična. Drago mi je da si uspela da rešiš svoj problem, odlična je recenzija! L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je aquaporin krema bila slaba. Još samo da nabavim i noćnu protiv crvenila. :)

      Delete
    2. Drago mi je da si našla odgovarajuću kremu!!! Krema je po mom mišljenju odlična- sastav je fenomenalan, sve ukupno 12-13 supstanci, a kada okrenete sve druge kreme imaju oko 30. Preporuka za sve sa sličnim problemom.!
      Ps. Odličan post, da ne preskočim hvalu. :-D T

      Delete
    3. Hvala Tanja! Bilo bi lepo da ovo pročita neko iz Eucerina pa da te nagrade za odlično promovisanje. :)

      Delete
  2. Sto se mene tiče krema je fenomenalna, vec dugo je koristim i prezadovoljna sam. Drago mi je da ju je neko konacno predstavio. Nastavite sa dobrim radom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je da delimo mišljenje. Pozdrav! :)

      Delete
  3. Eucerin nisam koristila, ali mislim da bi mi jako prijao. Nemam nekih problema sa kožom, ali mislim da bi mi prijao jedan ovakav tretman koji bi je lepo nahranio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju veliki izbor krema, mnoge sam probala i nijedna se nije loše pokazala. Zaista su kvalitetne.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark